Deze bladzijde weergeven in het: Frans Nederlands

Federaal Agentschap voor de veiligheid van de voedselketen
Zoeken van A tot Z
Professionelen > Publicaties > Persberichten & Mededelingen > Vakbeurs "Saveurs & Métiers”
Mededeling (22/01/2020) Volg ons op TwitterVolg ons op Facebook

Het FAVV kijkt er naar uit u te ontmoeten op de vakbeurs "Saveurs & Métiers” die zal plaatsvinden in Namur Expo van 26 tot 28 januari 2020

We kijken opnieuw er naar uit u te ontmoeten op de vakbeurs Saveurs & Métiers! Deze vakbeurs bestemd voor professionals uit de voedingsindustrie (bakkers, ijsverkopers, chocolatiers, slagers, zuivelhandelaars, traiteurs, producenten van artisanale dranken,...) heeft dit jaar plaats van 26 tot 28 januari in Namur Expo.

Het FAVV is een belangrijke speler voor artisanale operatoren in de voedingsindustrie. Daarom zal de voorlichtings- en begeleidingscel elke dag aanwezig zijn om vragen te beantwoorden, autocontrolegidsen uit te delen,...

Er staan ook talrijke gratis conferenties op het programma van de vakbeurs Saveurs & Métiers, waaronder 3 conferenties van het FAVV gericht op bakkerijen, slagerijen en zuivelbedrijven. We zullen het daarin hebben over hygiëne, allergenen en veelgestelde vragen aan de voorlichtingscel (verpakkingen van klanten die hun afval willen verminderen en “home made” onderhoudsproducten).

Programma van de conferenties van het FAVV

• Maandag 27 januari van 11u tot 11u45: EEN CONTROLE VAN HET FAVV IN MIJN SLAGERIJ IN ALLE SERENITEIT: hygiëne, allergenen, gebruik van recipiënten van de klanten,...
  • Maandag 27 januari van 13u tot 13u45: DE BEGINSELEN VAN DE BAKKERIJ: hygiëne, beheer en communicatie over allergenen
  • Dinsdag 28 januari van 13u tot 13u45: ENKELE ADVIEZEN VAN HET FAVV VOOR MIJN ZUIVELHANDEL: wat zijn de hygiënevoorschriften? Welke informatie moet ik mijn klanten geven over de kazen?

Gratis toegang

Het FAVV nodigt u uit om Saveurs & Métiers te bezoeken! Om uw gratis toegang te krijgen, schrijf u in via deze link.

Bij de inschrijving is de registratiecode reeds vooraf ingevuld, u kan al naar de volgende stap gaan. Indien u geen BTW-nummer heeft, kan u “0” invullen en de inschrijving zal geldig zijn.
Onze opdracht is te waken over de veiligheid in de voedselketen en de kwaliteit van ons voedsel, ter bescherming van de gezondheid van mens, dier en plant.

Afdrukbare versie   |   Laatst bijgewerkt op 22.01.2020    |   Naar boven
Gebruiksvoorwaarden & disclaimer   |   Copyright © 2002- FAVV-AFSCA - Alle rechten voorbehouden   |   Extranet